Årsmøte i FFB 2017

Abstract Image of Business People's Silhouettes in a Meeting

Årsmøtet til FFB blir søndag den 2. april 2017 i Kristiansand.

Møtet avholdes  i kjelleren «hos Naboen» – Markens gate 19, 4611 Kristiansand

Innkalling kan du se her og er også sendt ut til våre medlemmer nå i februar.

Fullstendig sakliste og dokumenter for årsmøtet blir lagt ut på vår  hjemmesiden 14. dager før.

«Foreningen for barnepalliasjon FFB» – søker  også kandidater til valg for styret fra våren 2017.

Vi trenger to styremedlemmer og en vara.

Synes du det vi jobber for er viktig? Ønsker du å bidra inn i et nybrottsarbeid? Som styremedlem ønsker vi at du har et hjerte som brenner for det vi jobber for, og at du har det lille ekstra å yte. Styret skal gjennom sitt engasjement og sin deltakelse være en pådriver i utviklingen og oppbygging av en organisasjon i sterk vekst. Styremedlem innebærer ubetalt frivillig innsats. Det er derfor viktig å ha både tid, lyst og interesse for fagområdet for å påta seg styreverv. Som styremedlem vil du få mulighet til å utøve faglig engasjement og bygge gode relasjoner – nasjonalt og internasjonalt. Du må også ha godkjent politiattest.

Vi ønsker deg dersom du har en eller flere av disse egenskapene: Erfaring som styremedlem og i styrearbeid, har ekstra tid og engasjement, god på sosiale medier, strategisk

Styrevervet i FFB er ikke lønnet, men vi kan tilby;

• Kurs og konferanser i barnepalliasjon
  • Et internasjonalt nettverk med gode og kunnskapsrike kollegaer
  • Kompetanse m.m
  • Studietur

Er dette av interesse og noe du kunne tenke deg?

Send oss din CV og bilde på e- post innen 27.feb, på kontakt@barnepalliasjon.no. Og fortell oss hvorfor DU vil sitte i «Foreningen for barnepalliasjon FFB» sitt styre. Valgkomiteen og styret vil ha en gjennomgang av aktuelle kandidater, og leder vil foreta et enkelt intervju av de aktuelle kandidater før de blir presentert til valg på årsmøtet til FFB. Vervet er for 2 år, med muligheter for å stille til gjenvalg.

Motta vårt nyhetsbrev?

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdatert informasjon om vårt arbeid.

Takk for din interesse!