Gave til Foreningen for barnepalliasjon FFB

En aktiv samfunnsaktør.

Da FFB startet i 2010, bidro Reklamestasjonen til å sponse bildekor og har siden fulgt arbeidet til foreningen gjennom å være støttemedlem. De har også bidratt med ulike produkter for foreningen til sterkt reduserte priser. Reklamestasjonen har gjennom et aktivt, strukturert og planmessig samarbeid støttet en rekke regionale aktører innen idrett og kultur, samt organisasjonslivet for øvrig. FFB fikk også julegave fra reklamestasjonen i 2013, i tillegg til at de i fjor helfolierte bilen til daglig leder med ny profil og logo. Nå ønsket de på nytt å bidra igjen, denne gangen med en stor pengegave.

 

Til alle barn som er alvorlig og kronisk syke.

Terje Ellingsen er en av günderne i Reklamestasjonen, og til daglig salgs- og markedsjef. Han sier at han er svært glad for at de som bedrift har mulighetene til å støtte en sak som kommer alle barn og unge til gode. – Vi ser at jobben FFB gjør er vanvittig bra og vi ønsker å heie frem gode bidragsytere i vårt samfunn. Gjennom våre bidrag håper vi å kunne bidra til at Foreningen for barnepalliasjon FFB lykkes med å nå sitt mål med å etablere Norges første barnehospice.

Her mottar leder av FFB, Natasha Pedersen en gavesjekk på 30 000,- fra Terje Ellingsen på reklamestasjonen.


 

Om reklamestasjonen.

Reklamestasjonen ble etablert i 2002, består i dag av ti medarbeidere og holder til både i Kristiansand og Oslo. De leverer komplette løsninger innen skilt og dekor til næringsliv og offentlig sektor.

Du kan lese mere om Reklamestasjonen her

Motta vårt nyhetsbrev?

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få oppdatert informasjon om vårt arbeid.

Takk for din interesse!